Házirend

Spirit City Central Apartment

HÁZIRENDJE

Az apartmanunkban eltöltött zavartalan pihenés érdekében összefoglalt legfontosabb tudnivalók :

Kedves Vendégeink!

Mi azon fáradozunk, hogy ÖNÖK pihenésük ideje alatt jól érezhessék magukat nálunk. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy semmilyen körülmény ne zavarja nyugalmukat. Ha ezen törekvésünk ellenére bármi zavaró tényezőt észlelnek, amivel nincsenek megelégedve, kérjük, haladéktalanul forduljanak a szállásadóhoz. A szálláshely és a berendezési tárgyak állagának, rendjének, tisztaságának fenntartása érdekében kérjük, tartózkodjanak minden olyan tevékenységtől, amelyet saját otthonukban sem tennének.

Bejelentkezés / Kijelentkezés:

A szálláshely az érkezés napján 15.00 órától az elutazás napján délelőtt 10.00 óráig áll rendelkezésre. A megadott érkezési/elutazási időpontban a tulajdonos/képviselője jelen van.

Külön díjazás esetében lehetőség van a szállás korábbi időpontban való elfoglalásához, illetve a távozás napján tovább maradáshoz. Mindkét esetben előzetes egyeztetésre van szükség.

A lefoglalt időpont idő előtti elutazása esetén szállásdíjat nem térítünk vissza.

24 órás ügyeleti szolgáltatás van a következő telefonszámokon: Német Mátyás +3630/635 50 93

A szállásadó jogosult – előzetes bejelentés nélkül – ellenőrizni, hogy a szálláshelyen az előre bejelentett, illetve kifizetett létszámban tartózkodnak-e a vendégek. Az ellenőrzés nem járhat a vendég zaklatásával és az ellenőrzés, takarítás során a vendég személyiségi jogai tiszteletben tartásával kell eljárni.
A vendégeink látogatót nappal (8 és 21 óra között) a szállásadóval előzetes egyeztetéssel fogadhatnak.

2022. szeptember 01-től csak azon vendégeket fogadhatjuk szálláshelyünkön, akik érvényes személyazonosító okmánnyal rendelkeznek: személyigazolvány, vezetői engedély, útlevél. Az okmány bemutatásának hiányában, a szálláshely-szolgáltatást kötelesek vagyunk megtagadni.

Fizetés:

A szállásdíj és az idegenforgalmi adó fizetése távozás előtt történik. Ha valami miatt az Ön által előre lefoglalt időszak vége előtt távozik a szállásról, abban az esetben is köteles a lefoglalt éjszakák szállásdíját kifizetni.

Fizetési módok: készpénzzel, átutalással.

Dohányzás:

A dohányzás és a nyílt láng használata az épületen belül szigorúan TILOS!

Az apartman zárt helyiségeiben tilos a dohányzás, illetve az elektromos cigaretta használata! A helyiségekben füstjelző működik.

Amennyiben a be nem tartott jogszabály miatt intézkedés történik a szállásadóval szemben, úgy annak költségét a jogsértő köteles megtéríteni.

Ez az intézkedés feljelentést és egyéb eljárást vonhat maga után.

Szobák, berendezési tárgyak használata:

Kérjük a berendezési tárgyak rendeltetésszerű használatát! A szobák berendezését és felszerelését, beleértve a törölközőket, plédeket, ágyneműt stb. a házból kivinni tilos!

A bútorokat átrendezni kizárólag a tulajdonos beleegyezésével lehet.

Az érkezéskor és távozáskor az apartmanokat megtekintjük. Az esetleges károk okozása esetén, a károkat a vendéggel a helyszínen rendezzük.

Tisztelettel megkérjük Önöket, hogy a falfelületre ne kenjék fel a rovarokat.

A szobákba gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot, közlekedési eszközöket (kerékpár, motor stb.) tilos bevinni, tárolni.

A szobából való távozáskor kérjük győződjön meg, hogy klíma,elektromos fűtőtestek, villany lekapcsolva vannak, illetve a vízcsapok el vannak zárva.

Bármilyen meghibásodást észlel kérjük azonnal, haladéktalanul jelezze a szállásadónak, utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Étkezés:

Apartman: Az apartman jól felszerelt konyhával rendelkezik, ahol lehetőség van egyszerű ételek elkészítésére.

A vendég által használt edényeket, eszközöket, poharakat minden esetben el kell mosogatnia annak aki használta, és vissza kell raknia a kijelölt helyre.

A konyhaterületet tisztán, rendezetten köteles használat után ott hagyni.

Tilos az apartman edényeit, eszközeit elsajátítani!

A mikrohullámú sütőbe ne tegyenek be fémet tartalmazó tárgyat.

Takarítás:

A szobákat a Vendégek tisztán, kitakarítva veszik át, amennyiben probléma merül fel a tisztasággal jelezze a szállásadónak, utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Ottlétük alatt takarítást nem végzünk, csak külön kérésre. Takarítási igényüket a szállásadónak tudják jelezni.

Takarítást hetente egyszer végzünk ágynemű és törölköző cseréjével (egy hétnél hosszabb tartózkodás esetén). Igény szerint napi takarítás kérhető külön díjazás fejében.

Távozáskor a vendégeknek az átvett állapotot megtartva kell visszaadniuk a szobát.

Szemételhelyezés, kezelés:

A háztartási szemét gyűjtése az apartmannál a konyhában, szobáknál pedig a fürdőszobában elhelyezett szemetesekben lehetséges. A szemetet ne hagyják a folyósokon, ajtók mögött, közösségi tereken.

Háziállatok:

Tilos háziállatok és kisállatok az apartman teljes területére történő behozatala, elhelyezése azok méretétől és fajtájáról függetlenül.

Tűzvédelem:

A tűzvédelmi szabályzatot minden Vendég köteles betartani. Mécsest, gyertyát egyéb nyílt lángot okozó tevékenységet szigorúan tilos folytatni!

Szolgáltatások:

Ingyenes szolgáltatások: A Wifi használata,TV -Netflix és Youtobe szolgáltatások,az elektromos fűtő-hűtő berendezések –Klíma használata ingyenes.A kihelyezett Nespresso cafe,csokoládé,és a hűtőben található italok,snackkek is ingyenesen free fogyaszthatóak.

Minden vendég részére 30%-os kedvezmény az Atthy Thai Massage szalonban ! Minden szolgáltatásra érvényes,a vendég kártya felmutatásával! www.atthythai.hu

Egyéb:

A Vendégek és a szomszédok nyugalmának biztosítása miatt, az apartmanokban és a szobákban 22.00 – 08.00 óra között tilos hangoskodni, hangosan zenélni vagy zenét hallgatni.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szállásadónak nem áll módjában felelősséget vállalni és kártérítést fizetni az önhibáján kívül történt eseményekből eredő károkért (pl. természeti csapás, jégeső, tűz, áramszünet, parkolóban keletkezett sérülések stb.).

A szállásadó fenntartja a jogot, hogy a botrányosan viselkedő, a házirendet be nem tartó vendégeket nem fogadja, illetve a szállásról azonnal eltávolítja. A házirend be nem tartása büntetőjogi, illetve polgári jogi lépéseket vonhat maga után!

Az apartman kizárja a felelősségét minden olyan sérelemért, amelyet a Vendég magatartása okoz más vendégnek.

A vendég teljeskörű jogi és anyagi felelősséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért, amelyet az engedély nélkül bevitt dolog okoz más vendégnek, harmadik személynek vagy az apartmannak.

Jó pihenést, kellemes időtöltést kívánunk!

SPIRIT CITY CENTRAL

APARTMNET

HOUSE RULES


The most important information summarized for your undisturbed rest in our apartment:Dear Guests!
We strive to ensure that YOU feel comfortable during your stay with us. We will do everything we can to ensure that no circumstances disturb your peace. If, despite our efforts, you notice any disturbing factors that you are not satisfied with, please contact the accommodation provider immediately. In order to maintain the condition, order and cleanliness of the accommodation and furnishings, please refrain from any activities that you would not do in your own home.Check-in / Check-out:
The accommodation is available from 3:00 PM on the day of arrival until 10:00 AM on the day of departure. The owner/representative is present at the specified arrival/departure time.
In case of a special fee, it is possible to occupy the accommodation at an earlier time or to stay longer on the day of departure. In both cases, prior arrangement is required.
In case of departure before the booked date, the accommodation fee will not be refunded.
There is a 24-hour on-call service at the following telephone numbers:

Német Mátyás +3630/635 50 93
The accommodation provider is entitled – without prior notice – to check whether the number of guests staying at the accommodation is the number announced or paid for in advance. The inspection must not involve harassment of the guest and the guest's personal rights must be respected during the inspection and cleaning.
8. Our guests may receive visitors during the day (between 8 am and 9 pm) by prior arrangement with the accommodation provider.
From September 1, 2022, we can only receive guests at our accommodation who have a valid identity document: identity card, driving license, passport. If the document is not presented, we are obliged to refuse accommodation services.

Payment:
The accommodation fee and tourist tax are paid before departure. If for some reason you leave the accommodation before the end of the period you have booked in advance, you are still obliged to pay the accommodation fee for the nights booked.
Payment methods: cash, bank transfer.Smoking:
Smoking and the use of open flames inside the building are strictly PROHIBITED!
Smoking and the use of electronic cigarettes are prohibited in the closed rooms of the apartment! There is a smoke detector in the rooms.
If action is taken against the accommodation provider due to non-compliance with the law, the offender is obliged to reimburse the costs.
This action may result in a report and other proceedings.Use of rooms and furnishings:
Please use the furnishings for their intended purpose! The furnishings and equipment of the rooms, including towels, blankets, bed linen, etc., are prohibited from being taken out of the house!
Rearranging the furniture is only possible with the owner's consent.
The apartments will be inspected upon arrival and departure. In case of any damage, we will settle the damage with the guest on site.
We kindly ask you not to apply insecticide to the wall surface.
It is forbidden to bring or store flammable or explosive materials or means of transport (bicycles, motorbikes, etc.) into the rooms.
When leaving the room, please make sure that the air conditioning and electricity are turned off and the water taps are closed.
If you notice any malfunction, please notify the accommodation provider immediately, we cannot accept subsequent complaints.
In case of loss of the given room keys, the Guest is obliged to inform the accommodation provider immediately and reimburse the associated costs (door opening, lock change, etc.)Meals:
Apartment: The apartment has a well-equipped kitchen, where it is possible to prepare simple meals.
The dishes, utensils, and glasses used by the guest must always be washed by the person who used them and must be returned to the designated place.
The kitchen area must be left clean and tidy after use.
It is forbidden to take possession of the apartment's dishes and utensils!
Do not put any metal objects in the microwave.Cleaning:
The rooms are taken over by the Guests clean and tidy. If there is a problem with the cleanliness, please inform the accommodation provider, we cannot accept subsequent complaints. We do not clean during your stay, only upon special request. You can inform the host about your cleaning needs.
Cleaning is done once a week with a change of bed linen and towels (for stays longer than a week). Daily cleaning is available upon request for an additional fee.
Upon departure, guests must return the room in the same condition they received it.Garbage disposal, treatment:
Household waste can be collected in the kitchen in the apartment, and in the bathroom in the rooms. Garbage should not be left in the corridors, behind doors, or in public areas.

Pets:
Pets are not allowed

Fire protection:

All Guests must comply with the fire safety regulations. Candles, candles and other activities that cause open flames are strictly prohibited!Services:

Free services: The use of Wi-Fi, TV -Netflix and YouTube it's free, the use of electric heating and cooling equipment - Air conditioning is free. The Nespresso cafe, chocolate, and drinks and snacks in the fridge can also be consumed free of charge.

30% discount for all guests at the Atthy Thai Massage salon! Valid for all services, upon presentation of the guest card! www.atthythai.hu

To ensure the peace of guests and neighbors, it is prohibited to make noise, play music or listen to music in the apartments and rooms between 22:00 and 08:00.
Please note that the accommodation provider cannot be held liable and pay compensation for damages resulting from events beyond its control (e.g. natural disasters, hail, fire, power outages, injuries in the parking lot, etc.).
The accommodation provider reserves the right to refuse to accept guests who behave in a scandalous manner or do not comply with the house rules, or to immediately remove them from the accommodation. Failure to comply may result in criminal or civil action!
The apartment excludes liability for any harm caused to other guests by the Guest's behavior.

The guest is fully legally and financially liable for any damage and harm caused to other guests, third parties or the apartment by unauthorized items.

We wish you a good rest and a pleasant stay!